Tänään oli taasen neuvolakäynti. Laiskimus kun olin niin en jaksanut Jesperiä laittaa rattaisiin vaan ajattelin katsoa kuinka sujuu jos poika on irti. Hyvin sujui. Poika viihtyi neuvolan leikkipaikalla Vilperin kanssa leikkien, kerran kävi katsomassa että olin siinä huoneessa mihin olin mennyt ja jatkoi leikkejään.

Neuvolassa kaikki oli ok.
paino: + 50 g/vko eli lähtöpainoon 6,6 kg lisää
turvotus: +
RR: 114/76
U-prot ja U-Gluk: -/-
sf-mitta: 30 cm
tarjonta: rt
syke: +
liikkeet: ++
Verenpaineen mittauksen aikaan ei selvästi kannata puhua. Puhua papatin ekan mittauksen ajan ja lukemaksi tuli 130/105... vau! Toisen mittauksen ajan sain pidettyä suuni kiinni ja tuli tuo inhimillisempi mittaustulos. Supisteluistakin oli juttua kun näissä on tuntuvuutta ja kestoakin löytyy mutta sanoin etten kaipaa lääkärintarkastusta. Mitä hyötyä siitä olisi? Nämä kypsyttävät jos kypsyttävät, ei niille mitään voi kun levossakin tulevat, toisaalta synnytystä ei enää estellä jos käyntiin lähtee eli mitä teen tiedolla onko kohdunkaula lyhentynyt ja kohdunsuu auki? En mitään. Se selviää 17. päivä kyllä kun äitipolilla käyn että mikä on tilanne. Luotan siihen että olen edelleen simpukka kuten edellistenkin kanssa wink.gif. Minä pidän jalat ristissä ensi vuoteen, en aio tänä vuonna jakaantua.