Blogi on toistaiseksi päivittämättä kun Sonera katkaisi nettiyhteyden 17. päivä, Elisan yhteyden piti alkaa toimimaan 18. päivä mutta ei toimi vieläkään. Kohta menee hermot ja alan pommittamaan asiakaspalvelua että mikä maksaa. Siirto on kuitenkin tilattu jo 18.4. eikä vieläkään toimi. Grrrrrrr!!

Edit 8.6.2007:

Elisa ryssii sitten kunnolla tämän homman *murinaa*. Nettipimento jatkuu edelleen. Kuten tuolla kommenttiosiossa viimeksi kerroin, oli Elisan aspa (asiakaspalvelu) mokannut eikä viesti Soneran irtisanomisesta ollut mennyt perille. Siksi ei liittymä auennut 18.5. kuten piti. Silloin soittaessani luvattiin että pari viikkoa, sitten toimii.

Noh, tiistaina soitin kun se pari viikkoa oli täynnä. Aspa ihmetteli että kyllä sen jo olisi pitänyt, hän laittaa kyselyn ja soittaa sitten minulle takaisin kun selviää. Torstaina eli eilen soitin jälleen Elisalle kun sieltä ei soittoa kuulunut. Tämä toinen aspa-henkilö soittaa välipuhelun ja "tässä menee nyt kolme viikkoa vielä kun operaattorilla on menossa muutostöitä eikä operaattori nyt voi mitään tälle viivytykselle". HALOO!!! Siinä vaiheessa minä aloin nähdä punaista. Eikä mitään hyvitystä luvannut tästä että liittymän saanti venyy kuin jenkkipurkka vaikka yhteyden olisi pitänyt toimia jo ajat sitten mikäli siellä päässä ei olisi kömmitty ja kunnolla. Aion kysyä kyllä kuluttaja-asiamiehen kantaa tähän. Minusta Elisan kaltaisen yrityksen lupaus toimitusajasta pitäisi päteä. Jos se luvataan kahdessa viikossa, sen pitäisi siinä ajassa tulla eikä jälkikäteen lisätä vielä kolmea viikkoa päälle! On vissi ero onko toimitus kahdessa vai viidessä viikossa >:I