Nyt on Taapero ollut melkein viikon tissittelemättä... eli imetysaika on hänen kohdallaan ohi. Haikeaa... ja toisaalta olen helpottunut kun saan hetken hengähtää ennen kuin homma alkaa taas alusta. Rintavarustus on muutenkin nyt niin kipeä että olen helpottunut jo senkin takia että imetys on ohi. En kyllä edes haaveillut näin pitkästä imetysajasta, se vain venyi ja venyi kun tuntui hyvältä... ja kesti nyt Taaperon kanssa 25 kk:tta.

Edelliset imetykset kestivät kahden ensimmäisen kanssa 6 kk:tta (lisänä oli korvike alusta asti). Kolmannen kanssa 10 kk:tta, neljännen 11 kk:tta, viidennen 15 kk:tta, näissä jälkimmäisissä ei korviketta tarvittu kun imetystietous lisääntyi. Jos imetysajat näin pitenevät niin kuinkahan kauan "Tähteä" tulee imetettyä icon_cool.gif . Enpä tiedä olisiko imetys vieläkään loppunut jos ei Taapero olisi viikko sitten suuttuessaan käyttänyt hampaita. Olin poikaa päiväunille laittamassa ja poju huitoi minua autolla kun rinnalle otin. Otin auton pois ja siitäkös Taapero suuttui - ja nappasi hampaillaan rinnasta kiinni ja puri kunnolla. Voin sanoa että se sattui ja paljon... ja poju lensi sänkyyn samantien ilman tissittelyhetkeä. Hieman tuo protestoi mutta kävi nukkumaan kuitenkin. Seuraavana päivänä kun päiväunista puhuin, poika otti taas auton käteensä ja lähti nukkumaan. Rinta vaihtui siis leluautoon. Yhtenä päivänä taputteli rintaa ja tuumasi "vauva"... olin sanonut että vauva juo tissimaitoa, ja ilmeisesti Taapero ei enää ole omastakaan mielestään vauva.

Eikä tuo tuossa kuvassa enää olekaan yhtään vauvan näköinen... iso pieni poika icon_heart.gif

101907.jpg