Esikoinen ja Isosisko lähtivät perjantaina vanhempieni kanssa Teneriffalle. Noinkohan malttoivat lentokoneessa nukkuakaan, tai edes perillä, jossa olivat Suomen aikaa n. klo 2. Mieli on tehnyt monta kertaa soittaa isälleni, joka otti kännykän mukaan ja kysellä kuinka pärjäävät mutta toistaiseksi olen hillinnyt haluni. Pärjääväthän nuo, mikseivät pärjäisi. Kai minä jaksan lauantaihin asti odotella kuulumiset. Perjantaina pakkaan muksut taas autoon ja lähden reissaajia Hesasta hakemaan. Menen jo perjantaina niin olen heti aamusta siellä kun tulevat kotiin. Sitten pitää miettiä tulemmeko jo lauantaina kotiin vai olemmeko vielä yhden yön, jolloin sunnuntaina on pakko päästä starttaamaan kotia kohti viimeistään klo 11 niin ehditään klo 13 lasten serkun ristiäisiin.

Eilen ja tänään olen saanut vähän meluvapaata aikaa. Mies on ollut ylitöissä ja otti Tuuliviirin, Pipan, Poppanan ja Taaperon mukaansa. Minä olen saanut nauttia rauhasta Jesperin kanssa. Olen yrittänyt käyttää aikaa hyödyksi ja neulonut kastelahjaa mutta näyttää siltä että kiire tulee niiden kanssa kun aikapula vaivaa eikä niihin ehdi syventyä kunnolla. Nyt sääennustekin näyttää houkuttelevalta ensi viikon osalle kun lupailee +6-8 astetta lämmintä ja aurinkoista... enhän minä malta sisällä olla jos suinkin vain ulos pääsen nauttimaan "lämpimästä".

Illalla tein pitkästä aikaa pizzaa. Suosio oli taattu ja nyt perhe vaatii että joka viikonloppu pitäisi pari pellillistä tehdä. Anna pikkusormi niin vievät koko käden. Jäihän tuosta kyllä pienet palat aamuksikin että siinä tulisi sitten sekin tehtyä samalla. Helpottaisi sunnuntaiaamua.

Edit: Otin sanatarkistuksen käyttöön kommentoinnissa kun lykkää taas roskapostia sen verran.