Kiitoksia vielä kerran kaikille onnitteluista :) Olen ihan hämmentynyt kun niitä on noin paljon tullut :)

Miehelle näytin eilen ruokatunnilla testiä.. Mies katsoi, tuumasi "aha"... ja töihin lähtiessä halaili :) Lapsille emme vielä kerro, katsotaan nyt että "Tähti" matkassa pysyy ja/tai lapsista vanhemmat kuulevat minun halailevan posliiniprinssiä. Viimeksi Isosisko arvasi siitä missä mennään. Tuonne sivut osioon lisäsin linkin raskauslaskuriin, löytyi niin mukavan näköinen tikku siihen tarkoitukseen.

Tänään ei ole etonut muuta kuin heti kun heräsin. Yritin loikoilla sängyssä mutta totesin lopulta paremmaksi nousta ylös, ja olo helpotti. Vielä kun älysin jättää koskematta kahviin niin aina parempi. Väsymystä sen sijaan olisi vaikka muille jakaa... zzzZZZzzz...

Vuoden päivät olen ollut aikeissa soittaa kiropraktikolle aikaa selkäni takia (petti vuosi sitten aika pahasti ja kuusi viikkoa olin melkein invalidi) mutta aina se on jäänyt. Ei ole houkutellut mennä tyypin luo jota muut kuvaavat "rusauttelijaksi" ;D No, tänään otin itseäni niskasta kiinni ja soitin naprapaatille (löytyy kotikaupungista eli ei tarvitse naapurikaupunkiin asti lähteä). Hieno aloitus mutta aikaa en saanut tänään, pitää maanantaina soittaa uudelleen. Totesin, että jos en nyt yritä edes saada selkää kuntoon, niin kävelen jo puolivälistä kyynärsauvojen kanssa kun selkä ei kunnossa ole eikä näköjään itsestään muuksi muutu. Tosin vitsinä olen heittänyt, että kun kerran kahdessa edellisessä odotuksessa jouduin jo rollaattorillakin kulkemaan niin ehkä nyt on vuorossa pyörätuoli? (Ja silti ihan itse tähän tilaan olen itseni halunnut - ehkä minulla on vikaa päässä kuten Elma-täti pohti ;D )

Tuuliviiri sai illalla päähänsä, että hän aloittaa nyt heti sen jalkapallon. Muuten hyvä mutta kun olisi se nyt vähän kiva tietää kuka on valmentaja, koska on harkat, ja ennen kaikkea, mikä on kausimaksu. Isosiskolla se on ihan ok, 50 euroa, mutta Esikoisella 250 euroa! Ja minä kun pidin futista halvempana harrastuksena kuin jääkiekko. Tuolla hinnalla se on jo melkein ihan sama kumpaa harrastaa :p Mies lupasi yrittää löytää Tuuliviirin ikäluokan valmentajan hallilta käsiinsä tänään ja kysellä asioista.

Nyt pitää mennä katsomaan että sauna lämpiää. Voisi tehdä hyvää tälle palelulle... tosin ei päänsärylle. Mutta aina ei voi voittaa ;)